TESTIMONI DIRI KU DGN JDM 5 SEBELUM DAN SELEPAS

Tuesday, January 5, 2010

PENDAPATAN BERMULA DARI PENURUNAN BERAT BADAN


JITRA, 5 Jan (HPM) – ‘Tuah ayam nampak di kaki tapi tuah manusia tiada siapa yang tahu’ papatah itu sangat sesuai digunakan kepada seorang ibu Zuraini Mahmood,40, yang berjaya mendapat pendapatan yang lumayan setelah menjadi pengedar produk HPM secara tidak langsung.

Asalnya beliau seorang pengguna Jus Mate 5 yang berjaya turunkan berat badan dari 94 kilogram (kg) kepada 76 kg, bahkan beliau tidak pernah menyangka kejayaannya itu bakal memberi rezeki kepada beliau.

Katanya apabila berjaya menurunkan berat badan selepas menggunakan Jus Mate 5, ramai rakan-rakan di tempat kerja menegur perubahannya.

“Tapi waktu itu, saya masih belum menjadi ahli…jadi saya fakir rugi kalau saya tak jadi pengedar sedangkan ramai rakan bertanya mengenai jus berkenaan.

“Oleh itu, pada bulan Ogos lalu saya masuk ahli dan menjadi pengedar, bulan seterusnya pendapatan saya terus meningkat kepada empat angka.

“Saya terkejut mendapat bonus sebanyak itu, dan kini saya boleh simpan duit gaji bulanan saya,” kata beliau yang merupakan kakitangan awam di Kota Bharu, Kelantan.

Zuraini berkata beliau sangat bersyukur kerana diperkenalkan Jus Mate 5 yang akhirnya membuka peluang perniagaan kepada beliau.

Bagi yang ingin berkongsi pengalaman bersama Zuraini atau mendapatkan produk, beliau boleh dihubungi di nombor 013-9209256 atau layari http://kakzu-hpm.blogspot.com



Sumber: http://drrozmey.wordpress.com/2010/01/05/pendapatan-bermula-dari-penurunan-berat-badan/

0 comments:

Post a Comment

 

♥ KAK ZU-HERBA PRIMA ♥ 013-9209256 ♥ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template